סיכום שנת 2021 של פעילות Google Workspace באוקטופוס

​2021 הייתה שנה מאתגרת ורצופת הצלחות עבור אוקטופוס, הצטרפו לחברה לקוחות מכל קצוות הקשת: הייטק, סטארטאפים, פיננסי, פרסום, תעשייה, הנדסה, אדריכלות, עמותות, גופי חינוך, גופים ממשלתיים, רפואה, ביטחון ועוד.

בשנת 2021 המשכנו והרחבנו עוד יותר את שיתוף הפעולה שלנו עם Google Workspace, החבילה המשרדית של Google (לשעבר G Suite) – מעל 50 לקוחות.

אוקטופוס מעניקה ערך מוסף גבוה ללקוחותיה בזכות המומחיות שלה ב Google Workspace, מעבר להגדרות ראשוניות החברה מספקת ייעוץ מומחה מתקדם כמו: הקשחת חשבון Google Workspace המספקת מענה לארגון לאבטחת מידע, פעולות שחזור מידע שנמחק, המרת תיבות משירותים מתחרים, כמו שירות 365 מייקרוסופט, ואפילו פתרון גיבוי ייעודי לתיבות העסק ועוד.

אספנו עבורכם מספר פרויקטים בולטים שהיו לנו ב-2021:


חברת Agro Scout

Agro Scout היא חברה טכנולוגית מובילה בתחום הרחפנים לחקלאות, ביצענו עבורם פרויקט רוחבי שהתחיל מהמרה מוצלחת של כ-40 תיבות בMicrosoft 365 לGoogle Workspace. הלקוח המרוצה בהמשך פנה אלינו לביצוע משימת העברת המשרד לצפון הארץ, כולל רכישות כל חומרת התשתית – סוויצ’ים, פיירוול ועוד, פתרון הגנה מתקדם מבית ESET ל 3 שנים וכן רכש תמיכה חודשית High Level לרשת התקשורת של העסק.


חברת מימוני הנדסה וייעוץ בע”מ

חברת מימוני מתמחה בתחום ה – BIM ומספקת שירותי תכנון וליווי בפרויקטים בקנה מידה גדול בתחום הבניה, תשתיות על קרקעיות ותת קרקעיות.

החברה העבירה לניהולנו ברבעון השני של 2021 כ-40 תיבות Business Standard Google Workspace, רכשה פתרון הגנה של ESET, תמיכת IT חודשית לארגון וכן רישיונות Microsoft 365.


חברת IBEX-AI

חברה מתחום טכנולוגי רפואי, ל IBEX AI היה צורך דחוף לעבור הסמכה של Cyber Essential Plus, הסמכה שדרושה כדי לעבוד בשוק הבריטי, הפרויקט כלל אספקטים רבים: פעילויות DevOps, פתרון הגנה מתקדם של EDR ESET לזיהוי אנומליות ותגובה בתחנות הקצה, הקשחת חשבון ה Google Workspace ועוד תוך עמידה בדד ליין דחוף.

אוקטופוס ביצעה את כל הפעילויות וההסמכה הושגה בזמן לפי התכנון לשביעות רצון החברה.


חברת Oosto

חברה המתמחה באבטחה על בסיס בינה מלאכותית, אשר מעסיקה כמה מאות עובדים, הצטרפה לקהל לקוחות החברה עם בקשה לתיבות בחבילה המתקדמת: Google Workspace Enterprise Plus. זוהי חבילה שכוללת תכונות מתקדמות ביותר כמו: Security Center, Work Insights, הצפנת דואר אלקטרוני, Sandbox ועוד. למידע נוסף לחצו על הקישור: יתרונות חבילת Google Workspace Enterprise Plus.


חברת נרשא

חברת נרשא היא חברה לבניין והשקעות. החברה ביקשה לעבור ל Google Workspace מ Microsoft 365. אוקטופוס ביצעה פרויקט המרת 50 תיבות בין המערכות וניתוב הדואר לגוגל. כל זאת ללא הפרעה לפעילות השוטפת של הארגון. בנוסף בוצעה גם המרת תיבות גם מתיבות חינמיות של Hotmail ו Gmail.

אוקטופוס היא משווק מורשה גם של פתרונות Microsoft 365 והחברה מכירה לעומק את שתי הפלטפורמות המתחרות זו בזו. במקרה כזה, החברה יכולה להמליץ על חבילה משרדית בהתאם לצרכי הארגון והעדפות הלקוח ללא הטיה מובנית.


חברת שמיים

שמיים מטמיעה בארגונים תרבות של מצוינות, החברה העבירה לניהול אוקטופוס מעל 80 תיבות.

אוקטופוס ביצעה הגדרת דומיינים, ייעול וחיסכון בכמות התיבות. לאחר סקירה נמצאו 20 תיבות (!) שניתן היה לעבור לעבוד איתן כ Alias, כתובות אלטרנטיביות, כתובות משנה המובילות לכתובת ראשית אחת.

בהמשך הלקוח העביר לניהול אוקטופוס גם ניהול רישיונות Microsoft 365 וכעת גם בוחן ביחד עם אוקטופוס לגבי שירות תמיכת IT חודשי ופתרון גיבוי מתאים לאופי החברה.​​​​​​


 

2021 הייתה שנה מלאה באתגרים בה בהחלט בוצעה עליית מדרגה נוספת ביכולת של אוקטופוס לתת ערך לארגונים וחברות ולסייע להן להתמודד עם אתגרי מחשוב ופתרונות IT מתקדמים.

אוקטופוס סיפקה פתרונות מחשוב מתקדמים של רכש, המרות, תמיכה ארגונית, תמיכה טכנית, ניהול רשיונות, התקנת אנטי וירוס עסקי, ניהול דומיינים והסדרתם, גיבוי בענן, גיבוי מקומי, ושלל פתרונות נוספים.

החברה צמחה כנותנת שירות בזכות הלקוחות וכן תמשיך לעשות זאת גם בשנת 2022!

​​​​​​​

גם אתם צריכים פתרונות מחשוב ו-IT לעסק? התקשרו עוד היום לתיאום שיחה עם נציג מכירות שלנו: 074-7699932 או במייל sales@octopuscs.com

אוקטופוס פתרונות מחשוב – המומחים שלך לענן

​​​​​​​Blue Ringed Octopus, Octopus, Marine, Tentacles