אוקטופוס השתתפה בכנס Red Hat Forum EMEA 2020

כמדי שנה, גם בשנת 2020, אוקטופוס השתתפה בכנס Red Hat Forum EMEA שהתקיים בחודש נובמבר. הכנס במתכונתו הוירטואלית כיסה שלל נושאים מעניינים בענן.

ההשתתפות שלנו בכנס זכתה השנה לסיקור תקשורתי של ״אנשים ומחשבים״ אשר ניהלו ראיון עם מנכ״ל אוקטופוס, דניאל קלנר.
 
העבודה המוצלחת שלנו עם Red Hat בכלל ומערכות OpenShift בפרט היא תוצר של רכישת ידע מעמיק לאורך שנים בעולם הקוד הפתוח אותו מובילה רד-האט.
 
החל מהקמת מעבדת בדיקות מתקדמת, ועד לפריסות עליהן סיפר מייסד החברה, אנו עושים הכל כדי לוודא שלקוחותינו מקבלים את המערכות המתקדמות ביותר, ואת החדשנות שמגיעה יחד איתן בתחום.
 
אצלנו Professional Services למוצרי Red Hat כגון  OpenShift, OpenStack, RHV וכדומה, זה חלק מהליבה העסקית שלנו ומלאכתנו המקצועית בשילוב השירות והיחס האישי, הם שמעידים על כך. לכן לקוחותינו רוכשים ומטמיעים את מוצרי Red Hat בעזרת המומחים של אוקטופוס לענן.
 
6 סיבות עבורך לרכוש מנוי Red Hat דרך אוקטופוס:
 
1. אנו שותף בכיר של Red Hat, שממליצה ללקוחותיה על המקצועיות והמומחיות שלנו לפריסת המערכות שלהם אצל הלקוחות הגדולים בישראל.
 
2. לאורך השנים הטמענו את מערכות Red Hat בסביבות מורכבות ומאתגרות אצל גופי הביטחון, הטלקום והפיננסים הגדולים בישראל, שיודעים בכל פעם מחדש לבחור במומחיות של הצוות שלנו.
 
3. אוקטופוס מספקת ענן ציבורי המבוסס על קוד פתוח ומעניקה שירותי אחסון, תיבות מייל, שרתים וירטואליים, אבטחת מידע ועוד.
 
4. ניסיון של מעל ל-15 שנים בעולמות הקוד הפתוח.
 
5. המנכ״ל, דניאל קלנר, הוא אוטוריטה בתחום, ולקוחות שרוכשים מנוי רד-האט מקבלים את הייעוץ שלו ושל צוות המומחים שהוא מנהל, בצורה ישירה, טלפונית או באתר הלקוח.
 
6. אוקטופוס מפעילה את מרכז בחינות Red Hat היחיד בארץ לביצוע הסמכות.
 
יש לך שאלות בנוגע למוצרים של Red Hat? צור קשר עם הצוות שלנו באמצעות האתר או בשיחת טלפון למוקד השירות שלנו.
​​​​​​​
אוקטופוס פתרונות מחשוב – המומחים שלך לענן