סיכום שנת 2020 של פעילות Google Workspace באוקטופוס

בשנת 2020 הרחבנו משמעותית את שיתוף הפעולה שלנו עם גוגל והחבילה המשרדית שלהם Google Workspace (לשעבר G Suite).

הצטרפו אלינו 46 עסקים וחברות חדשות עם מאות רבות של תיבות. חברות סטארט-אפ, משרדי עו”ד, רו”ח ואדריכלים, מרפאות, עסקים פיננסים, חנויות רשת, חברות מתחום השיווק והעיצוב לאינטרנט ועוד. מעבר לניהול התיבות והגדרת חשבון ה Workspace עבור הלקוח אנו עושים פעילות משלימה של המרת תיבות ואחסון, ניהול דומיין, הדרכות לשימוש מושכל ומפיקים דוחות אבטחת מידע.

ללקוחות גדולים הרבה פעמים יש צרכים מיוחדים ורצון לתמיכה בעברית אז התמיכה שמגיעה מגוגל לא מספקת אותם. הנה מספר פעילויות בולטות שלנו השנה:

 

חברת K Logic

חברה בתחום השיווק הדיגיטלי מובילה בתחומה, שנוהגת לעבוד קבוע עם גוגל במגוון מוצרים אחרים ביקשה להעביר את כלל משתמשיה לחבילת Workspace Business למטרת ניהול מרוכז. למשתמשים היו חשבונות גוגל פרטיים ששימשו לעבודה והכילו אחסון וכן הרשאות למגוון שירותי גוגל שהלקוח לא רצה לאבד. לצורך זאת ביצענו תהליך מתודי לוודא שתיבות שיומרו ישמרו על כל ההרשאות לשירותי גוגל השונים וכן הקבצים ב Drive. בתום ניסוי מוצלח ביצענו את המעבר של  85 חשבונות בצורה חלקה ולשביעות רצון הלקוח.

 

חברת Electreon

Electreon היא חברה גדולה שהיא חלק מממניות מדד ת”א 125 רכשה מאיתנו שירותים מנוהלים, במסגרתה אוקטופוס לוקחת אחריות מלאה על התפקוד השוטף של כל מערכות התשתית של הארגון. תמיכת IT חודשית, שרתים וירטואלים, סיב אופטי, אנטיוירוס וכמובן רישוי ותמיכה ל Google Workspace.

 

חברת פיננסים

העבירו לניהולינו מעל 150 תיבות שניהלו ישירות מול גוגל, זכו לערך מוסף של התמיכה שלנו, הדרכה על שימוש מושכל במערכת, ניהול משתמשים יעיל, אבטחת מידע ועוד – וכל זאת ללא תשלום נוסף! לפני המעבר הם היו צריכים לחכות מספר שעות לפתוח תיבה, היו להם לא מעט תיבות רפאים, המון פרצות אבטחה ולא ידעו לנצל נכון את משאבי ה Drive ושאר אפליקציות גוגל.

 

חברת ShakeDesign

חברת שמתמחה במיתוג ועיצוב, במסגרת משבר הקורונה ביקשה להמיר את את שרת האחסון הפיזי במשרד שלהם ל Google Drive בענן המטרה למעבר לעבודה מהבית. ביצענו את המרת האחסון מהשרת באתר הלקוח, ניתנה הדרכה לשימוש מושכל ב Drive והומרו תיבות מחשבון נוסף.

 

ארגון עלמה

לקוח ותיק שלנו שהשנה היו נתון כמו הרבה ארגונים וחברות למתקפות סייבר בלתי פוסקות שגם פגעו בשירות ה Google Workspace. שדרגנו את הלקוח לשירות ה Business Plus בו ניתנים שירותי אבטחת מידע מתקדמים: ניהול מתקדם של נקודות קצה (אישור לשימוש מכשיר נייד, מחיקת מכשיר נייד מרחוק ועוד) וכן שירות Google Vault – כלי ניהול מידע וeDiscovery.

רוצה לשמוע עוד על פתרונות המחשוב שלנו ומה הופך אותנו לשותף גוגל הטוב ביותר עבור העסק שלך? יצירת קשר

אוקטופוס פתרונות מחשוב – המומחים שלך לענן